lördag 28 november 2015

Välkommen!

Välkommen till detta lilla vattenhål i en stor värld av digital öken. Jag som driver denna blogg är en kvinna, mamma, partner, dotter och vän. Jag axlar alla de rollerna samtidigt och jag gör det med mycket eftertanke. Jag har och håller på att utbilda mig inom mental träning. Jag är en av många som plötsligt en dag slår emot en tjock vägg och allt stannade upp. Hela min trygga bubbla sprack och jag var plötsligt sårbar och väldigt ensam. En mörk tid följde men när jag samlat så pass mycket kraft så jag orkade ifrågasätta vad mina problem var så öppnades världen igen. Jag läste och läste och informerade mig själv om vad det var jag drabbats av och vad i hela friden jag kan göra åt saken. Jag är helt övertygad om att du som läsare upplever mig mer trovärdig om jag faktiskt säger att jag vet vad jag pratar om. Jag har faktiskt varit där. Denna blogg startades för att i första hand nå ut till dig som undrar och inte förstår vad fin kropp och själ försöker förmedla, men också till dig som kanske behöver trycka på paus och stanna upp och lämna tid till eftertanke. Ni är alla varmt välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar